Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov. Predajca zodpovedá za všetky chyby výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným či nevhodným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.
Reklamáciu je možné uplatniť poštou. Náklady na dopravu výrobku k nám hradí zákazník, späť k zákazníkovi hradíme my. Prosíme, zabaľte výrobok riadne a do obalu zodpovedajúceho povahe tovaru, aby pri preprave nedošlo k ďalšiemu znehodnoteniu produktu. Vždy je potrebné pripojiť popis vady a kontakt na Vás. Každú reklamáciu vybavujeme bez zbytočného odkladu a o jej priebehu bude zákazník upovedomený.
Kliknutím na Prijať cookies dávate súhlas s uložením vybraných cookies (nutné, preferenčné, výkonnostné, marketingové). Cookies používame na lepšie fungovanie nášho webu, meranie jeho výkonnosti a cielenie a personalizáciu reklám. To aké cookies budú uložené, môžete slobodne rozhodnúť pod tlačidlom Upraviť nastavenia. Prehlásenie o cookies.
Využívame súbory cookies a ďalšie technológie pre lepší užívateľský zážitok na webe. Nasledujúce kategórie môžete povoliť či zakázať a svoj výber uložiť.
Tieto cookies sú nevyhnutné na zaistenie základnej funkčnosti webových stránok.
Preferenčné cookies slúžia na zapamätanie nastavenia vašich preferencií pre budúcu návštevu.
Výkonnostné cookies monitorujú výkon celého webu.
Marketingové a reklamné cookies sa využívajú na meranie a analýzu webu.
ZÁRUKA A REKLAMÁCIE
Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov. Predajca zodpovedá za všetky chyby výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným či nevhodným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.
Reklamáciu je možné uplatniť poštou. Náklady na dopravu výrobku k nám hradí zákazník, späť k zákazníkovi hradíme my. Prosíme, zabaľte výrobok riadne a do obalu zodpovedajúceho povahe tovaru, aby pri preprave nedošlo k ďalšiemu znehodnoteniu produktu. Vždy je potrebné pripojiť popis vady a kontakt na Vás. Každú reklamáciu vybavujeme bez zbytočného odkladu a o jej priebehu bude zákazník upovedomený.